
Waar TIC en Online marketing samen komen ontstaat groei.
De klanten van TIC willen hun online vindbaarheid te vergroten. Door zoekmachine optimalisatie, adverteren en conversieoptimalisatie toe te passen realiseren zij dit. Door deze vorm van marketing te bedrijven zorgen ze voor groei en dit zien we in het nieuwe logo van TIC terug.
De ‘C’ in het logo is het centrale element in het logo. Daarin ligt de verbinding tussen TIC en Online marketing. En daar zijn ook de analytische kwaliteiten en het idee van groei terug te zien. Zo zien we in de ‘C’ dat er groei ontstaat wanneer TIC en Online marketing samenkomen.
Rapportages
Onderdeel van de werkwijze van TIC is het uitgeven van rapportages waarin de voortgang van de online marketing inspanningen terug zijn te zien. Het is een belangrijk communicatiemiddel en daarom belangrijk om goed vorm te geven. Met een powerpoint template kan TIC in eigen beheer een goed vormgegeven rapportage maken.
Stylesheet
Om de identiteit van TIC goed vast te leggen is er een stylesheet ontwikkeld. In dit naslagwerk wordt het logo en de logovarianten opgenomen en beschreven en hoe deze te gebruiken. Ook zijn hierin de kleuren vastgelegd. Een handig document op grip te houden op je merkidentiteit.
Online marketingbureau TIC zorgt voor betere online vindbaarheid en zoekresultaten. En daarmee staan ze voor het realiseren van groei.
Dit was alleen niet terug te zien in hun identiteit. Goede reden voor een nieuw logo en bijpassende huisstijl.
- MERKIDENTITEIT