
The perfect blend.
In de visuele identiteit van The Audit Generation gaat het om het samenkomen van de verschillende factoren. De factoren die in je leven een rol spelen en waar je een balans in moet vinden. Dat zie je terug in zowel de grafische elementen, in de fotografie als in de headers. Zo wordt elk onderdeel van de merkidentiteit herkenbaar omdat het op dezelfde gedachte is gebaseerd.
Personal touch
Het handgeschreven logo geeft een persoonlijk gevoel. Een persoonlijke touch op elke communicatie uiting.
Grafische elementen
In de golvende lijnen en patronen zie je soepele overgangen en hoe de verschillende factoren samen komen. Het laat zien dat er constant beweging is en dat er een mooie balans ontstaat tussen alle invloeden die je dagelijks (werkende) leven beïnvloeden.
Beeldtaal
In de beelden komt altijd iets terug van de persoonlijkheid van de mensen in beeld. Zo laat The Audit Generation zien dat er ruimte is voor je eigen ‘draai’ en je niet in een keurslijf hoeft te vallen om goed te functioneren en presteren op je werk.
Tone of voice
Dat het niet alleen maar om werk gaat lees je ook terug in de teksten. Vooral de headers zijn typerend omdat ze altijd over een combinatie van factoren spreken.
Guidelines
De brand guidelines geven houvast bij het werken met de merkidentiteit. Zo worden onder andere de kleuren, het lettertype en de toepassing van het logo vastgelegd.
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
The Audit Generation is een accountantskantoor die het anders doet. Ze zijn een nieuwe generatie die geloven in balans. Zoals tussen werk en prive en de wensen van het bedrijf en de medewerker. Zo levert The Audit Generation kwaliteit vanuit de intrinsieke motivatie van de mens.
- MERKIDENTITEIT