
Van consumentenmerk naar zakelijke dienstverlener.
ParcelParcel wordt en wil steeds beter gevonden worden door de zakelijke markt. Om deze markt beter aan te spreken moet het vertrouwen van deze doelgroep gewonnen worden. Een ultieme reden voor een rebranding die bij ParcelParcel veel in gang heeft gezet!
Van fuchsia naar blauw
Een gewaagde maar noodzakelijke stap was om afstand te doen van het fuchsia wat zo kenmerkend was voor ParcelParcel. Deze fuchsia vervangen door blauw klinkt simpel maar we hebben de tijd genomen om de juiste blauw te kiezen die trouw is aan het energieke, enthousiaste en professionele bedrijf dat ParcelParcel is.
Grafische elementen
In de grafische elementen wordt het duidelijk dat het bij ParcelParcel draait om transport. Beweging en het heen en weer brengen van pakketjes. De vormentaal heeft zijn oorsprong in het logo, dat zorgt voor een eenduidigheid. Het is een element geworden wat, zelfs zonder naam of logo, herkenbaar is als ParcelParcel.
Illustratiestijl
Als beeld is er gekozen voor een frisse illustratiestijl. Met een illustratiestijl zijn we vrij om alle relevante elementen samen te brengen. Zo zien we pakketjes, verzendingen in orde maken, vervoerders en support.
Iconen
Een set iconen helpt bij het vertellen over de verschillende aspecten van het verzendproces. Deze set is gemaakt om vooral op klein formaat duidelijk te zijn en wordt o.a. in de whitepapers van ParcelParcel gebruikt.
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
ParcelParcel is een logistieke dienstverlener die jou helpt met het eenvoudig en wereldwijd verzenden van je pakketjes. Of je nu op zoek bent naar de goedkoopste, snelste of degene met de beste service. Met hun online tool helpt ParcelParcel je om de beste vervoerder voor jouw pakket te selecteren en daarna staan ze je bij met team van logisitieke experts.
- INTERACTIEF
- MERKIDENTITEIT