Airlines
De banen die de vliegtuigen in de lucht trekken vormt de basis van de identiteit van AVI-8. Je ziet het terug in het logo en als grafische laag op de fotografie.
Logo
De verrijking in het logo komt voort uit de illustratieve vertaling van de lijnvluchten. Zo krijgen de twee elementen een relatie met elkaar en zorgt het voor eenheid in de identiteit. Bovendien communiceert het dynamiek en beweging.
Key-visuals
Voor AVI-8 staan er 3 dingen voorop. Het gaat om de piloot, die moet in de cockpit en vliegen.
De keyvisuals zijn dan ook zorgvuldig gekozen en daarin zie je het luchtruim, de werkplek en de piloot terug.
Een groep net afgestudeerde, enthousiaste, ondernemende maar werkloze vliegers richt een pilotenuitzendbureau op. Zoals elk uitzendbureau willen ze mensen aan het werk krijgen maar uniek in hun aanpak is dat ze de vaardigheden van hun piloten op peil kunnen houden. En dit werkt, een aantal piloten heeft inmiddels een baan.
In deze identiteit zie je de luchtvaart, z’n dynamiek en een hoop ambitie terug.
- MERKIDENTITEIT