Eindelijk op social media

By 23 december 2015Branding, Interactive

De site van Patricia Maria Studio staat inmiddels een tijdje en die werkt als een trein. Goede foto’s, goede teksten in een goede overzichtelijke presentatie zorgen voor een stabiele stroom aan werk. Zij wordt naast de mond-op-mond reclame ook uitstekend online gevonden. Sinds die tijd laat ik wel eens het idee vallen om op social media iets te doen en sinds ik (persoonlijk) meer op Instagram actief ben leek mij dit een uitstekend medium omdat haar doelgroep daar ook bijzonder actief is.

Sinds ik Marieke deze tip had gegeven en ze een instagram account had aangemaakt en ik haar wegwijs had gemaakt heeft dit een geweldige boost aan opdrachten gegeven. Het gebruik van hashtags en de kracht mooie foto’s werkt heel goed op instagram. Naar mijn idee vieren de health, fashion en lifestyle merken de boventoon op instagram en dat is toch niet voor niks…

En nu Patricia Maria Studio op instagram actief is leek het ons aardig om te 2 koppelen. Om zodoende voldoende zichtbaarheid te behouden en eventueel zelfs meer loyaliteit naar bestaande klanten.

En ik hoor jullie denken. Maar dat heeft toch niets met vormgeving te maken? Maar misschien toch meer dan je denkt, als designer moet ik ook rekening houden met doelgroep, waar bevinden die zich en hoe zijn die het beste te bereiken. In dit geval gaat het om het vormgeving van de communicatie. Niet om het ‘wat’ maar het ‘hoe en waar’.

Patricia Maria Studio Instagram

Leave a Reply